نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | "کانگورو" ابرخودرویی تمام الکتریکی با ویژگی‌های یک کراس‌اور +تصاویر

شرکت ایتالیایی GFG Style با طراحی منحصربه‌فرد خود موفق به تولید ابرخودرو تمام الکتریکی شده که در مواقع لزوم مانند یک کراس‌اور حرفه‌ای عمل خواهد کرد.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرساله یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی از ابرخودرو‌های حجیم، قدرتمند و جذاب است که هم مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کند و هم مطبوعات توجه ویژه‌ای به این نوع خودرو‌ها دارند.

کانگورو یکی از آن ابرخودرو‌های جذاب است که در نمایشگاه ژنو امسال حضور دارد. شرکت GFG Style که اخیرا به دست طراح خودرو مطرح ایتالیایی " Giorgetto Giugiaro " و پسرش تاسیس شده، با تولید یک ابرخودرو جذاب با ویژگی‌های منحصر به فرد یکی از کاندیدهای برترین خودرو در نمایشگاه ژنو امسال هستند.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

هفته گذشته بود که GFG Style Kangaroo طی رویدادی در سوئیس به معرض نمایش گذاشته شد، اما این شرکت از ابتدا تصمیم داشت تا کانگورو را به صورت رسمی در ژنو معرفی کند. کانگورو با تمام ابرخودرو‌هایی که تاکنون دیده‌اید متفاوت است و همانطور که گفته شد به ویژگی‌های منحصر به فردی تجهیز شده که آن را از دیگر مدل‌های مشابه متمایز می‌کند.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

مهم‌ترین ویژگی کانگورو آن است که هرچند یک ابرخودرو اسپرت به نظر می‌رسد، اما در دسته خودرو‌های کراس‌اور نیز قرار می‌گیرد. شرکت GFG Style با طراحی متفاوت خود توانسته یک ابرخودرو و یک کراس‌اور ترکیبی تولید کند، در واقع کانگورو توانایی رانندگی در مسیر‌های صعب‌العبور و حتی آفرود را نیز دارد. طراحان چیره دست GFG Style توانسته‌اند با تولید یک سیستم تعلیق هوشمند ارتفاع خودرو را در شرایط گوناگون تغییر دهند، به این ترتیب در حالت اسپرت که مناسب افزایش سرعت در مسیر‌های هموار است ارتفاع کانگورو از سطح زمین تنها ۱۴۰ میلی‌متر خواهد بود، در حالت جاده‌ای ارتفاع خودرو به ۱۹۰ میلی‌متر می‌رسد و زمانی که خودرو در حالت آفرود قرار می‌گیرد با افزایش ارتفاع به ۲۶۰ میلی‌متر، آماده عبور از هر مسیر دشواری خواهد شد.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

همچنین زمانی که کانگورو در حالت اسپرت و جاده‌ای قرار دارد، سیستم تعلیق با یک کمک فنر اصلی به هدایت خودرو کمک می‌کند، اما زمانی که خودرو بر روی حالت آفرود قرار می‌گیرد، با استفاده از دو کمک فنر در یک سری، تحرک پذیری در شرایط سخت و زمین‌های ناهموار آسان‌تر می‌شود. بیشتر قیمت بدنه کانگورو از فیبر کربن ساخته شده تا وزن آن کاهش یابد، البته بخش‌هایی مانند پسر و گلگیر از پلی‌کربنات تولید شده‌اند.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

از دیگر ویژگی‌های کانگورو قدرت و سرعت بالا آن است، در واقع به دلیل سرعت بالا و کمک فنر‌های هوشمند به کار گرفته شده در این مدل، نام آن کانگورو گذاشته شده است. GFG Style با همکاری CH Auto موفق به تولید پلتفرمی خاص شده که از دو باتری ۱۸۰ کیلواتی برای تامین انرژی پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند، پیشرانه الکتریکی قادر به تولید ۴۸۳ اسب بخار نیرو و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور است. این مدل طبق انتظار از دیفرانسیل چهارچرخ بهره می‌برد و قادر است در ۳.۸ ثانیه از صفر به شتاب ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. همچنین یک بسته باتری ۹۰ کیلوواتی نیز برای این مدل طراحی شده تا رنج حرکتی آن را به ۴۵۰ کیلومتر (با یک بار شارژ) برساند.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

از ویژگی‌های ظاهری کانگورو می‌توان به چراغ‌های کشیده و خطی، سپر با دریچه‌های ورودی هوا، درب‌های پروانه‌ای (درب‌هایی که از بالا باز می‌شود)، چرخ‌های ۲۲ اینچی برند پیرلی و سقف شیشه‌ای اشاره کرد. همچنین داخل خودرو نیز مجهز به طراحی خاص فرمان، سه نمایشگر بزرگ برای دستیابی به اطلاعات خودرو و سیستم هوشمند مرکزی، صندلی‌های چرم و تودوزی کاملا نارنجی رنگ است. در حال حاضر اطلاعاتی از تعداد نسخه‌هایی که شرکت GFG Style از کانگورو خواهد ساخت در دسترس نیست، همچنین زمان عرضه و قیمت این مدل نیز اعلام نشده است.

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ |

گزارش از عبدالله مطیع


بیشتر بخوانید: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | باتیستا، قدرتمندترین خودرو جاده‌ای ایتالیایی معرفی شد +تصاویر


انتهای پیام/

با ابرخودرویی تمام الکتریکی جدید کانگورو آشنا شوید

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل ، ژنو 2019
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
هنوز خیلی زوده که برای پراید شاخ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
انقد پراید ما پراید ما نکنید، ،میخواستی موقع رای دادن چشماتو باز کنی
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
پراید خودمونه
Netherlands
مسعود
۰۸:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
پراید خودمونه،ولی این رنگیشو ندیده بودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
به تولید پــــــــــــــــــــرررررررایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدددددددما که نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
هر چند تا که تولید بکنند ، به تولید پــــــــــــــــــــرررررررایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــددددددد ما که نمیرسه هم از نظر کیفیت و هم کمیت ،چه در ظاهر ،چه در قیمت و چه در استاندارد های فنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
پراید ما هم اینجوریه از راهای صعب العبور عبور میکند
Germany
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
اگه مافياي خودرو اجازه بدند ما هم افرادي ونهادهايي داريم كه ميتوانند در اين تكنولوژي جديد ماشينهاي الكتريكي در سطح جهان كشور ونام ملت ايران را سربلند كنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
به نظرتون روزی میرسه که خودروساز های کبیر داخل قادر باشن در این ماشینو بسازن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۲:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
فقط سایپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
قیمتش رو ننوشتین؟ راستی مدلی که درش از بغل باز بشه ندارن؟ اخه سقف پارکینگ اپارتمان ما کوتاهه میترسم درش گیر کنه به سقف؟
آخرین اخبار